عبارت است از مطالعه و شیوهی بهبود زندگی کاری. این دانش ترکیبی از علم درک رفتار انسانی و تجربهی دنیای
کسب و کار است تا هم افراد و هم سازمانها به عملکرد اثربخش و ماندگار دست پیدا کنند. انسان ها با داشتن اطلاعاتی از این قبیل، خواهند توانست که جامعه هدف و کاری خود را بیشتر درک کنند.
در واقع روانشناسی کسب و کار، علمی کاربردی می باشد که چگونه می توان اثربخشی مجموعه کاری و سازمان را بالا برد. صاحبان کسب و کارهای خرد و کوچک بهتر است که از ابتدای کارشان مفهوم روانشناسی کسب و کار را درک کنند تا بتوانند در آینده با استفاده از تکنیک های آن کسب و کار خود را رونق ببخشند.
ادامه مطلب
درباره این سایت