صنایع دستی بازاریابی و فروش

 

کشور ما سرشار از زیبایی و هنر است. طبیعت متنوع، جذابیت‌های قومی و فرهنگی تمامی می‌تواند برای هر بیننده‌ای جذاب و دلنشین باشد. سالهای سال است که نقش دست هنرمندانه‌ای اصالت و فرهنگ اسلامی کشور را در قالب طرح و نقش برروی پارچه و سنگ و چوب برای جهانیان به نمایش می‌گذارد تا میراثی گرانبها برای آیندگان به یادگار بگذارند. صنایع دستی ایران اسلامی همواره به عنوان نماد و تبلور فرهنگ این سرزمین شهرت جهانی داشته هنری که به دست اهالی شهر و روستا و با مواد اولیه ساده و ارزان قیمتی که طبیعت در اختیارشان قرار داده است ساخته می‌شوند. 
کسب تجربه از دیگر کشورها و الهام گرفتن از نقاط قوت آنان می‌تواند بر توانمندی‌های اقتصادی ما نیز بیفزاید. یکی از ت‌هایی که کشور یک و نیم میلیارد نفری چین را از خطر بیکاری نجات داده است ممنوعیت صادرات مواد خام طبیعی است و جالب اینجاست که اغلب تولیدات تبدیلی و تکمیلی در چین در منازل و توسط خانواده‌ها انجام می‌شود. به این ترتیب کشور چین با استفاده از تهای مشارکتی و تقویت بخش خصوصی توانسته ‌است نه تنها از خروج جمعیت از نقاطی مانند شهرها و روستاها به پایتخت و شهرهای بزرگتر جلوگیری کند بلکه با ایجاد اشتغال و درآمد در رونق کسب و کار و توان اقتصادی کشور خود نیز گام های ارزشمندی برداشته است بطوری که امروزه کشور چین در زمینه تولید و صادرات انواع محصولات حرف اول را می‌زند و قادر به رقابت با بسیاری از کشورهای پیشرفته نیز خواهد بود. موفقیت کشور چین در

کسب کارهای خرد و خانگی و همچنین شباهتهای موجود میان کشور چین و ایران چه به لحاظ موقعیت طبیعی و چه به لحاظ فرهنگی و همچنین نقش پررنگ خانواده در این دو جامعه می‌تواند چشم انداز خوبی در زمینه توسعه کسب و کار خرد و خانگی در اختیار ما قرار دهد.

 

صنایع دستی بازاریابی و فروش


ایران در زمینه تولید صنایع دستی سومین کشور در جهان است و از نظر اصالت برترین کشور در آسیای مرکزی است. پس جایگاه و قدمت صنایع دستی ایرانی در موقعیتی است که بتواند وضعیت اشتغال و ایجاد درآمد را بخصوص در

کسب و کارهای خانگی روز به روز گسترده تر کند. 

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها